Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Undefined

Weet je nog? Niet zo lang geleden vertelde ik jullie over een unieke Stampin' Up! set met de naam 'Undefined'. Het is een Stamp Carving Kit waarmee je zelf stempels kun maken.

Nu wilde ik al een tijdje een voorbeeld maken, en ik wist ook al wat ik wilde maken... Maar ik kon het plaatje niet vinden!
Ergens in de jaren 90 van de vorige eeuw, heb ik voor een zeefdruk opdracht op school een tekening gemaakt van een skiër in een soort Andy Warhol stijl. Dát leek me dus een super leuk idee voor een stempel! Maarja, waar is die tekening?

Uiteindelijk heb ik 'm uit mijn geheugen opnieuw getekend en voila! hier is het resultaat:


Tja, en toen was ik zo lekker bezig dat ik nóg een label heb gemaakt...



Voor een uitgebreide materiaallijst mag je mailen naar su.judithleenen@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen