Pagina's

donderdag 27 februari 2014

Soms moet je iets doen wat niet leuk is...

En vandaag is zo moment...

In verband met drastische veranderingen in mijn persoonlijke omstandigheden heb ik moeten besluiten dat het niet verstandig is om op dit moment door te gaan als aktief Demonstratrice. Dit betekend dat ik per direct stop met alle activiteiten zoals Workshops, Parties en Demonstraties. Ook zullen er op deze website geen nieuwe projecten meer verschijnen of updates over acties te zien zijn.

Er zijn echter twee uitzonderingen:

1. De Bloghop actie blijft van kracht.
2. De laatste verzamelbestelling gaat op 24 maart 2014 de deur uit.

En dan...

Vanaf 1 april 2014 ga ik verder als Hobby-demo en net als vroeger zal ik mijn creaties laten zien op mijn website www.kikimeisje.blogspot.com
Voor vragen en/of bestellingen kun je ook nog altijd terecht op su.judithleenen@gmail.com

Tenslotte wil ik iedereen bedanken voor alle support die ik heb mogen ontvangen en nog steeds ontvangen. Dank jullie wel...

Judith Leenen


PS Ik Had nog één kaartje klaar staan ter publicatie...



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen