Pagina's

zaterdag 22 februari 2014

'Sentimenten' Bloghop


Welkom op mijn Stampin' Up! site...

Als je de bloghop aan het volgen bent, dan ben je hier terecht gekomen via Marijke Scheer. Nu heb ik de eer om een creaties te laten zien die gemaakt is met onder andere de eerste Nederlandstalige Stempelset van Stampin' Up! 



121685 - Crumb Cake - A4 Cardstock
106578 - Real Red - A4 Cardstock
106549 - Whisper White - A4 Cardstock
132996 - Fresh Prints - Designer Series Paper Stack
134966 - Sentimenten - Clearmounted Stampset
133818 - Vivid Vases - Woodmounted Stamp
101406 - Jet Black - StazOn Ink Pad
126949 - Real Red - Classic Stampin' Pad
122332 - Crumb Cake - Seam Binding Ribbon
100052 - Real Read - Stampin' Write Marker
120967 - Crumb Cake - Stampin' Write Marker
104430 - Stampin' Dimensionals

Deze set is onder de naam 'Sentimenten' te koop. De set bestaat uit 24 stempels en kost € 35,95



AANBIEDING AANBIEDING AANBIEDING 

Bestel en betaal vóór 8 maart a.s. en niet alleen ontvang je deze veelzijdige stempelset, maar je ontvangt bij je order een verrassingspakketje met Stampin' Up! Embellisments... 

- Daarnaast ontvangt de eerste besteller/betaler gratis een Stampin' Write Marker. (Keuze uit Pumpkin Pie, Marina Mist en Island Indigo)
- Onder de overige deelnemers verloot ik de andere markers.
- Vanaf 5 deelnemers ding je ook nog mee naar één van deze twee stempelsets: (bij 8 of meer bestellers verloot ik ze beide!)


Bestellen kan bij mij door een e-mail te sturen naar su.judithleenen@gmail.com. Je ontvangt vervolgens een e-mail met alle details.

Dank je wel voor het bezoeken van mijn site, en ik hoop je nog eens terug te mogen 'zien'. Wie weet zelf 'live' tijdens een workshop, demo of party!

Judith Leenen


Voor nu wens ik je veel plezier met deze Bloghop. De volgende in de rij is: Chantal de Kaste






P.S. Eerder heb ik ook al creaties met 'Sentimenten' gepubliceerd... Kijk maar...


En heb je nu nóg niet genoeg? Morgen start er nog een kompleet nieuwe bloghop! Deze begint bij Caroline van den Neste

22 opmerkingen:

  1. Zó leuk die aangekleede vaasjes, mooie kaart Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart! Lekker vrolijk!
    Groetjes NIcolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schittende kaart met die vrolijke vaasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje en wat is deze stempel veelzijdig te gebruiken
    gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachitge kaart! De kleuren zijn perfect en alles past zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje. :)) Deze stempel staat ook nog op mijn verlanglijst. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje! SU-per gedaan!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig kaartje en leuk die collage erbij! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen